Opis
Jak zamawiać? UWAGA!
(Dotyczy zakupu turbiny lub maglownicy) Poniżej przedstawiamy dostępne warianty zwrotu uszkodzonej turbosprężarki:
Opcja 1 Przy dostawie nowej turbosprężarki kurier zabiera uszkodzoną turbosprężarkę
W tej opcji wystarczy przy kurierze wyciągnąć z opakowania naszą turbosprężarkę i ponownie zapakować uszkodzoną turbinę do tego samego opakowania, Kurier ma ze sobą list przewozowy zwrotny, nic nie trzeba adresować, Koszt przesyłki zwrotnej ponoszony jest przez osobę kupującą (+ 40 zł).Opcja 2 Regeneracja Twojej turbosprężarki
Powiadamiasz nas e-mailem lub telefonicznie, że uszkodzona turbosprężarka jest gotowa do odbioru,Przysyłamy kuriera na nasz koszt po odbiór części, Kurier ma ze sobą list przewozowy zwrotny, nic nie trzeba adresować, Opcja 3 Zakup turbiny z kaucją zwrotną
Kaucja od 200 do 800 zł w zależności od modelu turbosprężarki.
Turbosprężarka, zwana potocznie turbiną, jest parą wirników obsadzonych na wspólnym wałku. Pierwszy wirnik napędzany jest przez spaliny z silnika, drugi wykorzystuje napęd do sprężania powietrza zasysanego do cylindrów. Jednoczesne zwiększenie objętości powietrza i dawki paliwa wprowadzanych do spalenia zwiększa moc generowaną przez silnik.
Praca turbosprężarki ma miejsce w bardzo trudnych warunkach. Jej trwałość w dużej mierze jest uzależniona od konsystencji, jakości i ciśnienia smarującego ją oleju oraz eksploatacji zgodnej z zaleceniami producenta. Na wyeksploatowanie i awarie turbosprężarki wskazują hałasy z niej dochodzące, zmniejszenie mocy silnika w zakresie obrotów pracy sprężarki, dymienie na niebiesko lub czarno oraz wycieki oleju od strony turbiny i jego nadmierne zużycie.
Turbosprężarka po kompletnej regeneracji ze wszystkimi nowymi podzespołami oraz ze zregenerowanym sterownikiem regulującym ciśnienie doładowania:
Producent: Garrett
Garrett – 802774-5005S 802774-5 802774-0005 802774-5004S 802774-4 802774-0004 802774-0006 802774-5006S 802774-6 802774-0007 802774-5007S 802774-7
OE – A6420901686 A6420901186 6420901686 6420901186
Prosimy mieć na uwadze, że w tym samym modelu, silniku i roczniku auta, producent mógł stosować różne rozwiązania konstrukcyjne dla tego samego podzespołu.
Dlatego w przypadku gdy nie jesteście Państwo 100% pewni zalecamy przesłanie numeru nadwozia
(VIN) z dowodu rejestracyjnego (17znaków) przed zakupem, w celu poprawnej weryfikacji dopasowania części do waszego auta.
Lista pojazdów do których pasuje turbosprężarka:
Mercedes-Benz
Klasa GL (X164) 350 CDI 4-matic
- Pojemność: 2987
- Moc (KM): 265
- Moc (kW): 195
- Produkowany: 2010-10-01 – do teraz
- Kod silnika: OM 642.822
Klasa GLK (X204) 350 CDI 4-matic
- Pojemność: 2987
- Moc (KM): 265
- Moc (kW): 195
- Produkowany: 2012-07-01 – 2015-06-01
- Kod silnika: OM 642.835
Klasa M (W166) ML 350 BlueTEC 4-matic
- Pojemność: 2987
- Moc (KM): 258
- Moc (kW): 190
- Produkowany: 2011-06-01 – do teraz
- Kod silnika: OM 642.826
Klasa S (W221) S 350 BlueTEC
- Pojemność: 2987
- Moc (KM): 258
- Moc (kW): 190
- Produkowany: 2011-04-01 – 2013-12-01
- Kod silnika: OM 642.862
Klasa S (W221) S 350 BlueTEC 4-matic
- Pojemność: 2987
- Moc (KM): 258
- Moc (kW): 190
- Produkowany: 2011-04-01 – 2013-12-01
- Kod silnika: OM 642.862
WAŻNA INFORMACJA!
W momencie zakupu prosimy o informację w jaki sposób zwrócą Państwo uszkodzoną turbinę, gdyż cena w aukcji nie zawiera kaucji i jest ceną przy zwrocie starej turbiny:
Opcja dostawy 1
Zakup towaru ze zwrotem uszkodzonej turbiny (należy przekazać kurierowi przy dostawie zregenerowanej turbiny +40zł).
Opcja dostawy 2
Regeneracja Twojej uszkodzonej turbiny. Na podany przez Ciebie adres przyślemy kuriera, który obierze od Ciebie turbinę do regeneracji.
Opcja dostawy 3
Zakup bez zwrotu starej turbiny – Kaucja.
zderzak przedni toyota yaris, turbo e91 320d, pitstop szczecin, auto części gdańsk, zetor mini, odświeżacz klimatyzacji, beta narzędzia
yyyyy