Opis
Turbo turbosprężarka do Peugeot, do silnika Citroen K03 Turbo EP6DT EP6CDT 1.6 THP
Wniosek
2010-dla Peugeot RCZ 1.6 THP 16 v 156 EP6CDT silnika;
2009-dla Peugeot 5008 1.6 THP 155 EP6CDT silnika;
2007-dla Peugeot 308 1.6 THP 150 silnika EP6CDT;
2009-dla Peugeot 3008 1.6 THP 155 EP6CDT silnika;
2009-dla Peugeot 3008 1.6 THP 150 EP6CDT silnika;
2005-dla Peugeot 207 1.6 THP 150 EP6CDT silnika;
2009-dla Citroen DS 3 1.6 THP 150 EP6CDT silnika;
2009-dla Citroen C 4 THP silnika EP6CDT;
2005-dla Citroen DS 3 1.6 THP 150 EP6CDT silnika;
2007-09 dla samochodu Peugeot 207 z silnikiem EP6DT
Model turbo
K03
Numer części turbosprężarki i numer OEM
V762045580-01, V75807898001,
V754667580-05, V75466758005,
V756494480-02, V75649448002,
V758078980-01, V75807898001,
V760088380-01, V76008838001,
53039700104,5303-970-0104,53039800104,5303-980-0104,
53039880104,5303-988-0104,53039900104,5303-990-0104,
53039700120,5303-970-0120,53039800120,5303-980-0120,
53039880120,5303-988-0120,53039900120,5303-990-0120,
53039700121,5303-970-0121,53039800121,5303-980-0121,
53039880121,5303-988-0121,53039900121,5303-990-0121,
53039700179,5303-970-0179,53039880179,5303-988-0179,
53039700217,5303-970-0217,53039880217,5303-988-0217,
53039880243,5303-988-0243,53039700243,5303-970-0243,
53039700425,5303-970-0425,53039880425,5303-988-0425,
53039880425K,53039880425RS,53039880121K,
754667580, 756494480,
758078980, 760088380,
762045580, 9807682180 ,
9809028780,V762045580,
A7F003L01A, A7F003L01A,
0375R9, 0375T5, 0375L0, 0375N7,
Specyfikacja
Model turbo:
K03, K03-533
Kod silnika:
EP6DT
Typ chłodzenia: Chłodzenie wodą i olejem
Typ łożyska: Łożysko ślizgowe / Łożysko pływające
Łożyska oporowe: 270 stopni
Moc węża: do 155 KM
Typ turbosprężarki: Indywidualny
Uniwersalny montaż: nie
Wykończenie: matowe
Akcesoria: otrzymasz części dokładnie tak, jak pokazano na powyższym obrazku
Rozmiar opakowania: 30x28x24 cm
Waga opakowania: 6820g
Funkcja
* Materiał produktu
1. Obudowa turbiny: żeliwo sferoidalne QT450-10 – odporne na temperaturę do 700 ℃
2. Stalowe koło turbiny: stop K418 – wysoka stabilność oksydacyjna i odporność do 900℃
3. Obudowa sprężarki: aluminium ZL104 o lekkiej konstrukcji
4. Koło/łopatki sprężarki: odlewane aluminiowe łopatki – doskonała szczelność powietrzna i odporność na korozję
* Wydajność produktu
1. Jakość i rozmiar OEM z niewielką modyfikacją!
2. Bogate doświadczenie w produkcji turbosprężarek i własnej fabryce
3. Szybki pierścień uszczelniający olej i luz precyzyjny
* Przewaga technologii:
1. 100% test wyważania przez TURBOTECHNICS VSR3
2. Testy G3-min-Flow VNT Turbo
3. Zaawansowany tester/programator siłowników
rozszyfrowanie nr vin, bmw e60 zderzak m pakiet, reflektory audi a3 8p, przegub mitsubishi galant, schemat sondy lambda 4 przewodowej
yyyyy